Pilnveidot izglītojamo profesionālās zināšanas un praktiskās iemaņas, izmantojot informācijas tehnoloģijas un tīmekļa risinājumus elektroniskās komercijas vidē, lai spētu plānot, izstrādāt, uzturēt un analizēt digitālus produktus un pakalpojumus, kas atbilst mūsdienu uzņēmējdarbības un programmēšanas tehniķa profesionālajām kompetencēm.
Pēc programmas apguves izglītojamais:
Zina:
- e-komercijas darbības principus, arhitektūru un tehnoloģiskos risinājumus;
- tīmekļa platformu un datu bāzu lomu e-komercijas sistēmās;
- digitālās drošības un datu aizsardzības pamatprincipus;
- interneta mārketinga un SEO rīku tehniskos aspektus;
- e-komercijas normatīvā regulējuma pamatprincipus informācijas sistēmu kontekstā.
Prot:
izstrādāt un konfigurēt vienkāršus tīmekļa risinājumus (mājaslapu, produktu katalogu, pasūtījumu formu) ar digitālās saskarnes elementiem;
- analizēt un apstrādāt e-komercijas sistēmu datus, izmantojot digitālos analītikas rīkus;
- integrēt digitālos mārketinga rīkus tīmekļa risinājumos;
- nodrošināt e-komercijas sistēmu datu drošību, lietotāju piekļuves pārvaldību un datu aizsardzību;
- dokumentēt izstrādātos risinājumus un veikt to testēšanu un uzlabošanu.
Izglītības programmas nosaukums |
Elektroniskā komercija uzņēmējdarbības attīstībai (ar priekšzināšanām) |
|
Stundu skaits |
160 |
|
Tēmas |
E-komercijas būtība, mērķi un funkcijas. E-komercijas organizācijas pamatprincipi un tehnoloģija. E-komercijas formas un modeļi to priekšrocības un trūkumi. E-komercijas dalībniekus raksturojošā statistika. E-komercijas tiesiskie un darījumu drošības aspekti. Digitālā tirgus izpēte un patērētāju uzvedība elektroniskajā vidē. Interneta vietnes funkcijas un dizains. Elektroniskie pasūtījumi un norēķinu sistēmas. Meklētājprogrammas, to nozīme E-komercijā. Digitālā mārketinga principi e-komercijā. Mērķa tirgus vajadzību noteikšana. Produkta piemērotība digitālajam tirgum. Produktu klasifikācija un elementi. Loģistika e-komercijā. Efektīva produkta virzīšana digitālajā tirgū. Mārketinga aktivitāšu izvēle. Sociālo tīklu izmantošana produkta virzīšanai digitālajā tirgū Ieskaite. Noslēguma pārbaudījums. |
|
Mācību organizācija klātienei |
2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-21.35 (4 mēneši) vai katru darba dienu plkst. 9-15.00. vai 12-18.00. (20 darba dienas pēc kārtas)
|
|
Mācību norises laiks |
1 - 4 mēneši atkarībā no nodarbību intensitātes |
|
Mācību maksa |
EUR 512,00 |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība |
|
Norises vietas |
|
|
Papildus informācija |
Rīga: 29528855, 67528855
|
|
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu
vai Klātienē:
|